måndag 13 september 2010

Tappat sugen

Jag har helt tappat sugen på att blogga!!

Igentligen skulle jag vilja skriva hur mycket som helst men de kan jag inte!! De skulle nog inte bli någon trevlig blogg heller ;)

Barnen växer ju så de knakar! Iallafall mitt lilla hjärta! Hon är som hon aldrig varit, lättsam och alltid glad! Hon flörtar mycket och är lite småblyg, en klätter apa har hon blivit. Går gör hon mest hela tiden här hemma nu och har gjort de någon vecka! Äter sover och skiter... Vinkar till hej och hejdå, Pratar lite... Där = dää, Mammmma = mamma så klart! Sen pratar hon massa skit också som vi inte förstår. =) Men hon pekar ofta på saker och "pratar". Hennes hår börjar bli riktigt långt nu (fast jag klippt henne 6ggr) hon börjar få lockit också så de är när man duschar som man verkligen ser hur långt hår hon har ;)

Melvin han är fortfarande en underbar storebror. Väldigt överbeskyddande ibland och passar henne så hon inte gör något hon inte sa då ropar han Aj Aj =)
Trottsig i mellanåt så man håller på att bli galen! Men vi klagar verkligen inte! För han är väldigt lugn och nyssnar faktsikt otroligt bra! Men de kommer ju inte alldeles gratis man får ju jobba för de också!

Daniel han ska iväg till sjuhuset och börjar få sin medicin nu! Sprutor 7 eller 3dagar i veckan som han ska ta! Hoppas bara att han kommer må bra på dom och slippa tröttheten han lider av just nu!

Idag ramlade Madicken ner från soffan och slog sönder "strängen" under överläppen! Åkte in till akuten så dom fick komma men de såg bra ut. Sköönt! Men nu finns de documenterat där ifall de skulle ha blivit något med tänderna!
Momma (min mamma) var så snäll och kom på en gång och föjde med! Tusen tack underbara mamma!!!

Nej nu ska jag börja med middag. fläskfilé gryta och ris!
Sen kommer nog daniels grovis hit mid två vita fåtöljer som jag fyndat =)

Nu fick ni er en liten uppdatering iallafall. får se hur länge de dröjer till nästa ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar