tisdag 25 januari 2011

Idag är lilleman på dagis och vi myser hemma! Fast Madicken sover och jag sitter vid datorn =)

Nu är de bara tre veckor kvar så flyttar vi. Jag längtar!! Ska bli så skönt att få rensa alla saker och förhoppningsvis få lite ordning i alla kartonger. (De som ska vara kvar i kartongerna till huset)
Det känns som om att allt ligger huller om buller då vi blockade bort en massa inför visningarna.

Idag ska vi iväg och beställa nysoffan. En skitsnygg skinn soffa. Vi hade inte tänkt beställa någon förren vi flyttat in i huset men nu var de rea så då får vi passa på!
Längtar till den kommer för den är så jäkla skön. Och de kommer bli underbart att bara torka av om barnen spiller något!

Melvin han är så himla duktig på att räkna! Han räknar ofta och han har helt rätt! Våran duktiga lilla kille. Förstår inte hur han igentligen kan vara så duktig på att räkna men han är ju dålig på att prata! Men de är väl de han koncentrerar sig på nu då.. Men talet har blivit mycket bättre nu och de blir bara bättre och bättre. Nu vill han iallafall prata, förut har han inte velat av någon anledning!

Klockan är han väldigt förtjust i också. Han fick en klocka av momma i present och gud så stolt han blev.

Madicken börjar på dagis den 28feb och jag längtar =) Hon börjar för sin egen skull, jag skulle kunna vara hemma mycket längre men hon behöver verkligen börja på dagis nu!
Tror hon tycker de är lite tråkigt att bara vara med mamma ;)
Hon kommer börja på Melvins avdelning till i höst då dom båda får flytta till ett annat dagis närmare huset!
Kommer bli super bra!

Jag vet inte inte riktigt vad jag ska göra nu men de löser sig väl! Ska få smärtblockad och hoppas de hjälper så jag kan jobba på mitt jobb tills jag hittat ett annat som är lättare.. Har sökt så jag hoppas på att få något!
Nu vill jag JOBBA!!! Helst för ett halvår sen ;)

Nä nu ska jag lägga mig en stund! Hej hej

1 kommentar:

  1. Din kommentar försvann :( men jag hann läsa den iaf :) Jo klart det komemr gå bra men det känns mycket bättre att tänka på sånt där än att jag faktiskt ska föda snart :)
    Ja men vi kan väl ses till veckan? Bella är taskig i magen till och från hela tiden nu :/ Men om allt är bra kan jag hela veckan tror jag :) Kram!!! VAr revyn bra förresten?

    SvaraRadera