måndag 31 januari 2011

Idag har vi varit på möte med kommunen! Fick middag hos älskade mamma, Tack för de och tack för barnvakten!

De är dag 4 utan tutte för barnen och det går kanon bra fortfarande! Vi har väntat på bakslaget men de verkar inte komma =)
Det är himla skönt att slippa tänka på att man måste ha en tutte med sig överallt!
Och Melvin är piggare och gladare.
Dom somnar som vanligt och sover hela nätterna! Så de är bara positivt med att dom båda har slutat med nappen! Varför gjorde vi de inte med Melvin då han var 1år också?!?!

Om två veckor flyttar vi och då kommer vi behöva massssor med hjälp! Vi kommer måste flytta allt på måndag kväll för att jag ska få en smärtblockad på tisdagen och vet inte hur jag får göra efter de och om jag ens kan göra något! Har hört att de gör super ont och ont efteråt också!
De kom ju så himla lägligt, men jag längtar! Nu vill jag bli smärtfri någon dag!

Nu är de natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar