onsdag 8 december 2010

Ångrar mig...

Barnen ska få dom här ryggsäckarna istället! Mycket finare tycker jag!


Madickens rosa och fina
Och Melvins fina! De är pennfodral till dom ockå!
Kommer bli kanon då dom ska på dagis! Lätt för dagispersonalen att känna i gen dom också då de är samma fast olika färger bara!

Idag har vi fått ett till bud på lägenheten =)) Ingen är gladare än vi!!

Imorgon ska jag och barnen iväg och hälsa på på två dagis på frösön! Tror jag har bestämt mig redan men man kanske ändrar sig när man varit där!
Madicken kommer älska å gå på dagis, tror hon längtar faktiskt =)
När vi kommer till Melvins dagis då springer hon direkt in och skiter fullständigt i mig! Skönt, hoppas de håller i sig bara! De kommer bli skönt också att dom kommer börja samtidigt på dagiset för då har dom varandra!
Men nervöst är de att min lilla bebis ska börja på dagis! Hon var ju så liten nyss =/
Mammas lilla trollunge!!

Nej nu ska jag städa klart till visningen i morgon! Hej hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar