torsdag 9 december 2010

Sandra: Vi har inte något hyresrätt ännu men vi ligger bra till på många! Men vi måste vänta och se vilken som köper den och kolla hur dom vill göra osv! För en som är med och budar hon har ett hus hon ska sälja så hon vill inte flytta in nu! Men de visar sig! Måste vi så bor vi här tills vi ska flytta men då är den redan såld så då är allt klart iallafall! =)

Väntar på att älsklingen ska komma hem snart så vi kan äta! Sen är de helg för älsklingen!!! SÅ himla skönt, känns inte som om att vi träffats på länge.. (han sover bara när han är hemma) =)

Var och kollade på två olika dagis platser idag och jag kan inte bestämma mig! Den ena kör med riggio Emila vilket kännas bra! Dom gör väldigt mycket roligt som de verkar. Barnen får göra mycket själv, ta mat själv men så klart så är dom vuxna med och hjälper till! Dom får äta mycket buffer och får maten från en resturang! MEN då gillar jag inte riktigt deras ute gård! Den var inte så stor och om dom ska åka pulka så måste dom gå utanför grindarna och åka där! Känns inte så säkert men dom har säkert koll.... Hoppas jag!

De andra stället verkar också bra! En helt vanlig förskola.. Väldigt små "baracker" men en stor ute gård! Annars gör väl dom som alla andra vanliga förskoler!

Vad ska man ta?!?!

1 kommentar:

  1. PÅ vårt dagis är det jättemysiga utrymmen inne, det ser otroligt personligt ut tycker jag. Och maten görs på plats vilket jag tycker är jättebra för då är den fräsch!
    Var ni o tittade på Östberget eller?

    SvaraRadera