torsdag 30 december 2010

Mina fynd

Visar er mina fynd från igår! Jag är super nöjd! Tror alla i familjen blev nöjd!!

En svart kruka från cult design (hamngatan) En liten kattskål, Två turkosa vaser i glas, En tennskål med lock som är tänkt att vi ska ha nyklar i på en byrå, En stor silver kanna (dekoraton), Ett Silver fat som de ska vara blockljus på, En gul bricka till Barnen och en liten ambulansbil!
FYRA st JOFA skidhjälmar! Två i lite större storlekar och två var lite mindre (Vi hade tänkt köpa en ny sån hjälm till Melvin då vi åker skoter och åker skider och sånt för dom är å himla lätta men nu behöver vi ju inte de =)), ett par skridskor till Daniel och ett par till Melvin!

Allt detta för ynka 200:-!! =)
Är mer än nöjd med mitt köp då bara EN hjälm går på över 500:-

1 kommentar:

  1. SV: Ja, oftast när jag ska handla till pojkarna brukar det vara slut! Spec när man ska ha två utav allting.. så jag har lärt mig att alltid vara ute i god tid så man får det man vill ha :)

    SvaraRadera