onsdag 7 april 2010

Gör en snabb updatering nu bara...

Påsken har vi tillbringat i Klövsjö! Helt underbart har de varit. Vi tog med oss skoter så de har blivit lite skoterturer... Vi har grillat korv, städat bilen, varit på fjället,mm, ätit massa gott och umgåtts massa! Daniels bror är de som bor i klövsjö på en stor gård! Helt underbart är de att vara där! Synd bara de inte var dax för lammen att födas nu... Har varit där två gånger då dom fått lamm och de är ju lite roligt att se på...

Barnen har varit helt fantastiska! Inga sura miner alls från dom större barnen. Madicken hon har varit grinig.. Hon har inte varit så där grinig under hela hennes livstid!! Och de berodde på sår i rumpan =( De har bara blivit värre och idag gick jag till bvc. Hon trodde att hon har fått svamp... Huvva stackar liten. Vi har ju smört och smört och luftat och luftat men inget här hjälpt! Men nu smörjer vi med en salva för svamp och jag hoppas de blir bättre. Annars måste vi ringa läkaren! Hon har jätte ont och vi får inte vara där och torka! Hon skiter hela tiden också så vi msåte ju... Annars mår hon bra! Hon äter mera mat nu och börjar tycka de är rätt okey... Men de är godare med mammas mjölk tycker hon ;)

Melvin han är så himla duktig!! Vad jag älskar mina barn!! Idag sen vi kom hem från dagis så har Melvin gått utan blöja hela tiden, han har sagt till varje gång han är kissnödig och då går han på pottan.. Inte en ända olycka har de blivit idag!! Mitt lilla hjärta som blivit så stor! Får se om de håller i sig den här gången eller hur de blir. Än är de ingen panik!

Jag börjar längta alls mer tills vårat hus kommer byggas upp och vi får flytta in! Ååå de kommer bli så underbart! Jag hoppas vi får hem katalogerna på all inredning och sen beställa huset! De kommer bli skit bra! Och vad vi ska mysa ute på vår gård! grilla en massa och mysa på en stooor altan! Givetvis så kommer de dröja med altan, de är ju inte direkt de första vi kommer göra men ändå =)

Joo idag så låg Madicken på golvet... Eller ja vi lägger henna alltid på en stor fäll och hon tar sig ju därifrån.. Baklänges.. Men idag så hade hon tagit sig framåt och fråga mig inte hur.. Faan vad synd att jag missade de =(

Vad ska jag mer skriva då.... Kommer ju inte ihåg allt vi göra..
Nä nu ska jag ta och lägga mig och kolla på tv i sängen i stället! I morgon vet jag inte vad vi ska hitta på än men något blir de... Sovgott! I morgon hinner jag nog med å lägga upp lite bilder också! KRam

2 kommentarer:

  1. Låter härligt!

    SvaraRadera
  2. vad härligt det verkar ha varit! O en riktigt duktig storkille har du oxå! Hoppas det går över för madicken så hon slipper ha ont!
    Kram!

    SvaraRadera