onsdag 14 april 2010

Jag trodde jag skulle vara väldigt trött idag, men icke... Vet inte vart min energi kommer ifrån ibland! Madicken har haft de jobbigt inatt. Hon har haft feber nu till och från sen i fredags.. Hostar som bara den. Hon sov i ca 15min sen vaknade hon så höll hon på från 23.30 - 3 inatt.. Då gav vi henne alvedon för hon verkade ha så ont i halsen och feber hade hon. Sen sov hon till kl 8 i morse.
Tycker så synd om henne.. Hon vill inte hosta för de gör så ont och febern som kommer och går.. Har ringt Bvc idag men hon hade inte telefontid idag så jag lämnade ett meddelande så jag hoppas hon ringer idag! Någon måste ju fan ta och göra något! På sjukhuset fattar dom ju ingenting och inget gör dom heller!

Igår gjorde jag en rätt till Madicken och hon värkade tycka om de. Hon gapade iallafall. Några gånger åt minstånde ;)

Jag har hunnit med å damsugit och skura nu också.. Skönt att de är gjort!

Nu ska jag ta och äta en bulle och om ca en timme går vi och hämtar Melvin.

Joo Madicken ställer sig mer och mer nu på knä och gungar... =)
Nä nu till bullen och mys med Madicken innan hon ska sova igen..

1 kommentar:

  1. Ja, för där nere säger dom tvärtom gämfört med här uppe. Jag har också hört att om man bär magen högt så är det en pojk och tvärt om!

    Vad kul. Tänk, snart bor ni i ert egna hus :) Vad härligt!

    Absolut, jag tycker vi ska fixa middag ihop. Säg en dag ni kan, vi kan ju ungefär varje dag :)

    SvaraRadera