onsdag 14 april 2010

Madicken får runt här på golvet och gör lite bus.. Hon försöker dra sig upp mot möblerna och här på bilden har hon tagit sig till klöshuset och hämtat små bollar hon inte får ha =)
Storebror ge lillasyster en puss..
Sötnos... Man måste försöka ta kort i smyg för han ville inte ta några kort idag!
Ser här att håret hennes har växt jätte mycket. Hon har en liiiten lugg nu..
Äter äpple

Somnade så här hehe. Hon började låta vid 21.30 igår kväll.. Sen när jag gick dit så blev de tyst och då hade hon somnat så här.. Såg inge skönt ut!
Busfrö
Vilar lite
Sitter och leker

2 kommentarer:

  1. vad roligt att du lägger upp massa bilder och skriver om barnens framsteg, det är alltid lika roligt att läsa =)

    ja tiden går riktigt fort.
    och ska bli kul när hon får börja smaka lite, verkligen =)

    jag satt mig och läste lite på familjeliv om att stå still i vikt, och jag läste att det är jätte många som gör det. så man kanske har lättare att gå ner i vikt om ett par månader. man får ju försöka tänka att man har fått nåt sånt fint och underbart i utbyte, jag skulle ju aldrig vilja va smal och va utan elina då är jag hellre tjock och har henne såklart =D det är ju det bästa som har hänt mig. men vissa dagar så känner man sig jätte nere när man ska klä på sig på morgonen, ingenting sitter bra och magen syns i vilka kläder man än har på sig. det märks att man är tjej ibland, och alla dessa hormoner gör ju inte saken bättre =/ därför känner man ibland att man blir tjurig och gör vad som helst för att gå ner i vikt, inte nu när jag ammar såklart, men efter. och det är jätte dumt att dricka drycker för att gå ner i vikt, för man har ju jätte lätt att gå upp sen igen. jag ska se om jag hittar nån bättre lösning, för det finns massvis med metoder som är mycket bättre =) men just nu när jag ammar tänker jag inte "banta", då kan man hellre gå lite längre sträckor varje dag. vi är ju fina som vi är, man måste lära sig att älska sig själv mer. våra sambos gör ju det, hur än vi ser ut älskar dom oss, det är bra! =D och det gör ju våra barn oxå såklart! =D kramkram

    SvaraRadera
  2. Haha eller hur ;)
    Änsålänge har jag inget bokat måndag-onsdag, så jag ses gärna så länge inte Willys ringer in mig! :)
    och på torsdag bär det iväg till foruum ;) fredric har jour till veckan så han blir i bräcke han. Men jag ses gärna! :)
    Puss

    SvaraRadera