onsdag 20 oktober 2010

Inlägg som inte blivit publicerat....

Ser nu att de är många inlägg som inte blivit publicerat?!?!?! Haha måste se jätte tokigt ut de jag har skrivit! Hahaha jaja..

Vi är nu friska från magsjukan!! Äntligen! Melvin spydde igår kväll igen... Han hade inte spytt på nästan två dygn men så spydde han igen men nu verkar de vara bra!

Idag var vi tvungen att fara iväg och skriva på kontraktet för våran underbara tomt! Tyvärr så var de inget vi kunde skjuta upp så jag hoppas Melvin inte smittade någon!!

Snart ska vi iväg och träffa hussäljaren vid tomten och prata hur vi ska lägga huset osv... Men då sitter ju barnen i bilen och Melvin smittar inget. Han kommer nog att somna ganska fort tror jag!

Måste fundera ut något bra namn till husbloggen nu! För den måste ju öppnas NU!! =)
Ni som vill in och kika på den får säga till så får ni adressen!!

Melvin han är helt tokig i Shrek!! Han vill inte se någon annan film utan han varvar bara mellan alla tre shrek filmerna! Något störande börjar de bli faktiskt =)

Madicken fyller 1år två dagar... Mammas stora tjej! Vad tiden har gått fort, huvva!
Hon är så himla go och snäll!! Hon härmar några ord man säger men tror inte hon förstår vad de betyder ;) Hon far runt här och hoppas i soffan, klättrar på nästan allt, river i allt känns de som =) Mitt trollunge! Men fortfarande väldigt väldigt lättsam! Inga problem vid läggningar ingenting! Sover hela nätterna och är bara glad!! Vinkar hej och hejdå, äter som en häst, Älskar att vara med sin bror, gillar att pussa katterna osv...

Nä nu ska jag ta och öppna en husblogg tror jag!

8 kommentarer:

  1. Åhhh vad roligt!!! =D Jag vill givetvis följa med på din husblogg! =) Puss å Kraam

    SvaraRadera
  2. jag vill gärna följa husbloggen! =)
    kram

    SvaraRadera
  3. Jag vill absolut följa med och läsa i husbloggen! =D kram Daniella

    SvaraRadera
  4. Jag kikar gärna på husbloggen om jag får. :-)

    SvaraRadera
  5. Grattis till tomten!! Vad spännande, och såklart vill jag också läsa :D

    SvaraRadera
  6. Jag vill gärna följa er i husbloggen =)

    SvaraRadera
  7. Halloj! Vill jätte gärna läsa eran husblogg =) Hoppas allt e bra =) Kram!

    SvaraRadera