fredag 1 oktober 2010

Lugn och skön dag har de varit än så länge... Madicken sover i vagnen på balkongen och Melvin sitter här i soffan och kollar på tv. Snart dax för lunch!

Sen ikväll kommer Sara med familj och äter med oss =)

Jag och barnen ska ta och åka runt på lite affärer först!

Har fått hem Melvin andra overall också, den var jätte fin och passar perfekt på dagis. Han har ju en didrikson overall också som vi köpte nu men den får han ha hemma. Dom är ju inte direkt noga på dagis med grejjerna sen finns de massssa tjuvar också konstigt nog!! Så då blir de den billigare på dagis!

Madicken hon får ha Melvin gamla pop overall och sen har hon en didrikson vinterjacka! Så nu tror jag alla vinterkläder och allt är köpt! Ja förutom vinterskor och vantar till Melvin. Sen behöver Madicken ett underställ i ull! Men sen så.. tror jag!!

Nä nu ska jag ta och börja med lite lunch! Ha en toppen helg för de tänker vi ;)

4 kommentarer:

  1. Svar på kommentar: Ja de är de jag också börja fundera på om de är faktiskt.. Är som lite snarlikt, men ändå inte.. :-/ Tycker så fruktansvärt synd om henne, och vill att hon ska få slippa allt kliande.. :-(
    Kraam

    SvaraRadera
  2. Svar: Näe ja tycker ju inte heller de ser ut som eksem, jag har varit ett eksembarn och lider fortfarande av de, men som sagt tycker de ser mer ut som svinkoppor, ska se om det blir bättre av salvan vi fått nu, annars ringer ja upp igen till veckan!
    Kraam

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du har börjat blogga igen! =) fortsätt såhär =D kram

    SvaraRadera
  4. Jag håller med Daniella, äntligeen! ;) Ni är jätte välkommna närsom, men varna mig innan så jag hinner gömma flyttkartongerna, haha! :) Saknar dig! Puss å Kram

    SvaraRadera