onsdag 13 oktober 2010

Nu har vi alla kommit hem! Saknade min lilleman idag! Eller ja de gör jag ju varje dag han är på dagis! Men de är ju lite skönt också ;)

Jag och Sara var med barnen på öppna förskolan och sen gick vi och käkade lunch på via grande! Så nu sitter man här i soffan och känner sig uppblåst och riktigt mätt! Orkar nog inte middag!!

Har köpt lite pysselsaker och ska fixa present! Hoppas de kommer bli bra och att dom blir nöjda!

Känns som om att jag har många "måsten" också!

Måste putsa fönstrerna
Måste rensa i städskåpet och en byrå
Hitta nå bra vantar till Melvin och troligtvis till Madicken också! Så svårt att hitta nå bra! Hittade ett par på stadium förra året för 199:- tror jag de var och dom var helt perfekt! Melvin har aldrig varit så varm om händerna som då! Och då har vi testat någon olika märken! De dyraste är inte alltid de bästa så är de faktiskt! Och POP´s vantar är inte heller nå bra dom har vi testat! Så där köper jag inte nå saker längre. De är ju bara de där lilla förbaskade märket man betalar för. Då köper jag hellre fler billigare saker som är minst lika bra om inte bättre! Vissa saker köper vi dyrt..... Men de är så roligt när man kollar på nyblivna mammor så är de typ bara pop som gäller sen tonas de där ut ;) De är ju roligare att köpa när de är billigt ;)

Tillbaka till alla måsten: Måste ner och gå igenom massa saker i förådet!
Fixa hemtelefonen
Kolla vinterskorna till Madicken så hon kan ha dom Melvin hade!
Sälja MASSSSSA saker! På tradera och blocket!
Tapetsera v-rummet
Köpa julklappar
osv....... Blir bara trött av att läsa de här.... jaja vi får ta en sak i taget!

Tror jag tar och börjar med ett fönster nu snart.......

1 kommentar:

  1. Nu blev jag riktigt nyfiken på vantarna! :-) Finns de i år med? Har kollat på deras hemsida men det fanns inga för exakt 199 kronor. Håller med dig om polarn o. pyret också :-)

    SvaraRadera