söndag 31 oktober 2010

Tog och köpte mig en ny vinterjacka i helgen! En grå och snygg blev de den här gången! Annars har jag alltid haft svarta men de börjar jag tröttna på! Ville ha en vit så jag köpte de först men jag ångrade mig, testade en röd men neeee grå var snyggast =)
Älsklingen har också hittat sig en skit snygg jacka! Från jack and jones tror jag de var!!
Nu ska jag skriva ett inlägg på husbloggen istället!!
I morgon måndag då ska vi på öppna förskolan som vanligt!
I vekcan ska vi kolla på saker till v-rummet! Ska fixa de nu till helgen tror jag och sen ska vi försöka få tag på en hyres lägenhet och säja våran! Vi är ute efter en 2:a eller en billig 3:a! Vi kommer bo i hyres till vårat hus är färdigt! Vi kommer kunna spara några tusen varje månad och de blir mycket lättare sen när man ska flytta! För då kan vi vara helt säker på att vi får vår lägenhet såld i tid och slipper stå och betala för två hem! Så vet ni om någon som vill hyra ut till oss så hör av er!! Och om ni vet någon som vill köpa en fin 3:a på körfältet så hör av er då också ;)

1 kommentar:

  1. Åhh vilken fiin!! Kanon köp ju! :) Jag ska oxå ta och hitta mig en ny fin jacka för snart är det ju vinter! wihoo!! =) Puss

    SvaraRadera