tisdag 12 oktober 2010

Sjukt fina saker!!



Två sånna här önskar sig barnen. Två svarta =) Fast silver kanske är fint de också..!?!?



Bilden är lånad från Mio




En sån här önskar jag mig! Den skulle vara så fin i vårat nya hus =)





Sen önskar vi oss en sån här sötnos också ;) Den till höger är ju bara för söt ju!!


En serie jag blivit förälskad i! Så jäkla fina saker.


Här har vi en rund gratängform


Vanlig gratängform


Redskapskruka! Gärna turkos eller vit tror jag


Pajformer





Fat

1 kommentar:

  1. Man kan väl inte bara önska sig en hund?
    Den här kommentaren är bara för att ge en tankeställare då jag mött en hel del folk som har problem med sina rottisar och eller säljer hunden vid ca 1 års ålder för att dom inte klarar av dom.

    Även om man har barn och det är ett rejält ansvar så är även en hund det. Speciellt en rottweiler, men är man beredd att lägga 2-3 timmar per dag i motion och träning. Sen ofta kurser på det (för dom flesta förstagångsägare av rottweiler behöver vägledning och hjälp) sen alla kostnader. Speciellt om man valt att köpa en oregistrerad valp med allt vad det innebär. Större risk för hd/ad problem och sjukdomsrisker mm. Så känner man att man har mycket extra tid och pengar så är Rottweiler en bra förstagångs hund. En Rottweiler som får ett bra foder äter för ca 500-700 kr i månaden sen ligger försäkring på ca 300-500 kr i månaden.
    Vill inte låta dryg eller otrevlig men folk måste få veta vad dom ger sig in på och sen kunna ge rasen det goda ryktet den förtjänar för med rätt ägare är rottisen en kanonhund!

    SvaraRadera