torsdag 7 oktober 2010

Önskelista m.m

Jäklar vad dagarna flyger iväg!! De var ju nyss torsdag! Och i morgon är de fredag igen! Skönt men synd att helgerna går lika fort!

Idag är vi bara hemma och myser. Man skulle ju ha varit ute i de fina vädret men de har inte blivit så idag! Ungarna är trötta och jag har haft massa saker att göra. Jag har sytt tre gardiner och två mössor än så länge.. Nu ska jag fortsätta på mitt lapptäcke som jag påbörjade för väldigt länge sen =)

Till Middag idag så tänkte jag pröva mig på att göra piroger! Har aldrig gjort de förut har nog inte ens ätit de förut så de ska bli spännande!

Iveckan har vi varit på öppna och på stan med Sara och Bella... Annars har de inte hänt så mycket annat tror jag! Jo de börjar gå framåt med tomten så förhoppningsvis så får vi skriva kontraktet snart!

Snart fyller ju lillstumpan hela 1år också så då måste vi ju fixa kalas!
Hennes önskelista är:
Kläder i srl 86
Svart skinn sackosäck
Kanske en rosa bil hon kan sitta på och köra
Docka
Dockvagn (den dom har nu har gått sönder)

Melvins önskelista:
Svart skinn sackosäck önskar han sig också. Vill att dom ska ha två lika svart i skinn så de är lätt att torka av!
Kläder i srl 104
Han gillar trakoter, skotrar,
Motorsåg är han helt tokig i nu fast han andvänder en såg nu och låssas att han drar igång den =)
Bilar
Pussel för ca 4-6år eller något!

Ja de var väl vad jag kunde komma på nu!

Själv önskar jag mig en Vit kitchenaid, nu 55-60tum tv, ny soffa, jaa och en helt ny garderob, kanske en ny kropp också =)

Ska mysa med min son nu! Madicken ska vila en stund, De blev en senare vila för henne idag för vi ska åka till min bror när Älsklingen slutat jobba! Så hon inte blir trött och vi måste åka på en gång! Då kan vi ta på henna jamas hon brorsan och så får hon somna i bilen istället!

Kom på att jag måste ju berätta att Madicken klättrar upp och åker rutchkana på öppna helt själv också! Ena gången höll hon mer på ena sidan och tippade över istället men de gick bra! Stor tjejen! =)

1 kommentar:

  1. Vi har en sittsäck som är svart slittåligt tyg. Den är jättelätt att torka av även fast det inte är skinn! :)

    SvaraRadera