fredag 29 oktober 2010

Nu börjar de hända saker....

Nu börjar dom göra vägen till tomten!! =) Känns så himla underbart! Synd bara att vissa verkar inte glädjas med oss.... Men de sticker väl kanske för mycket i ögonen?!!?

De har iallafall någar inlägg nu i husbloggen får se hur mycket de blir nu innan huset kommer!
Men vi ska nog åka ut och ta lite kort nu när dom håller på så sen lägger jag upp de där. De är bara att fråga efter adressen om ni är sugen att läsa! =)

Idag är vi bara hemma! Vet inte om johan och Eve kommer eller hur de blev!
Melvin han kollar på båten Elias och Madicken går runt här och leker!

Sen när älsklingen kommer hem så ska vi åka med en stor svart sopsäck fullt med kläder, skor leksaker osv till flyktingarna på frösön! Hoppas de räcker iallafall så ett barn kan få komma ut och leka!
Tror jag ska ta och bada med barnen nu och klä på oss så vi är redo när älsklingen kommer hem för vi vill ju vara vid tomten när dom fortfarande håller på å jobba =)

7 kommentarer:

  1. bry er inte om dom som inte är glad för eran skull. för de här är ni värda!! :-D kramar

    SvaraRadera
  2. Tack Sandra! Ja de är ju inte direkt så "dom" säger något men tystnaden säger mycket! =) Trist att de ska sticka så i ögonen så att man inte kan prata om de.. Men men vissa kanske inte kan glädjas åt andra! =)

    SvaraRadera
  3. Åh, men vi är så glada för eran skull! :D Kommer bli super bra tror vi! :) Men vi vill ha blogg adressen så va kan följa er! Kramar Ida och André

    SvaraRadera
  4. Jag vill gärna läsa din hus blogg också då jag redan läser här :)
    Är en vän till Eve..
    Kram//Sandra Nilsson

    vvsandravv@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Vad trist när det är så! Jag tycker iafatt det är superkul att det äntligen löst sig för er :)

    SvaraRadera
  6. Jag vill gärna läsa eran husblogg! =)
    kram

    SvaraRadera
  7. Jag vill också välsigt gärna läs eran husblogg!!
    kram/Maria
    m_olofsson85@hotmail.com

    SvaraRadera